Foro / Sociedad

Psicologia en la uoc

Última respuesta: 4 de octubre de 2010 a las 2:19
A
an0N_805227699z
29/9/10 a las :41

Hola soi una estudiante que acaba de acabar bachillerato y resulta que me he quedado sin nota suficiente para acceder a psicologia en la universidad, y a parte me he quedado sin plazas para poder entrar en un ciclo superior de educación infantil, por lo que voy a estar un año sin saber que hacer. Me he informado sobre los estudios a distancia de la UOC, y tengo muchas dudas, nose si seria aconsejable hacer psicologia a distancia o no, al igual que no se cuanto me costaria.
Pero otra cosa que me intriga mucho es saber si, si yo hago un año del grado de psicologia, si el segundo año lo podré cursar en otra universidad presencial, como por ejemplo la UB.

Ver también

M
maikol_6306603
4/10/10 a las 2:19

Mmm...
Hola nuieta!

Jo natural de mallorca, vivint a barcelona. Estic acabant economia a la upf, i aquest any tenia previst començar psicologia a la uoc... Al final no ho faig perquè em queden més assignatures del que'm pensava i perquè vull començar a treballar de pràctiques.. ja estudiaré aquesta carrera més endavant. Em queda pendent.
Me vaig estar informant i tal i la veritat és que no sembla que hi hagi gaire diferència entre el programa de la uoc i els programes d'altres universitats com la ub... per la qual cosa potser sí que podries fer l'any primer a la uoc i matricular-te a la ub convalidant assignatures (que hauràs de tornar a pagar) l'any que ve.. Al meu modest entendre, els avantatges de la uoc són clars per a una persona que ja té una carrera i que vol començar a treballar com jo, o que ja treballa.. perquè et permet estudiar a distància i al teu ritme... per si és la teva primera carrera i continues vivint amb els teus pares i/o et segueixen mantenint, jo et recomanaria que l'estudiéssis a la universitat presencial. La universitat presencial té molt més prestigi que la universitat a distància ja que s'hi treballa el valor de la feina en grup. Les empreses continuen desconfiant de les universitats virtuals.. i el títol llueix menys al currículum. (Hi ha algunes veus que diuen que regalen els títols i més.. cosa que dubto, ja que els preus a la uoc són més elevats!)

La veritat és que és una bona baina aix que no t'arribi la nota.. Per si no t'arriba ara t'arribarà l'any que ve?? és dubtós... Lo seu és que si vols entrar a la ub comencis a estudiar una altra cosa i que després puguis entrar a psicologia a segon cicle o alguna cosa així. Lo de si et convalidarien el gruix de les assignatures en cas de començar a estudiar a la uoc ho hauries de parlar amb els de la ub directament. segur que te poden informar.

I sinó tb pots mirar d'anar a una altra universitat a fora.. Ho has mirat?? aix suposa més diners pels teus pares, per pot ser una bona opció.. girona o valència.. segur que demanen menys nota. l'experiència d'anar a viure a un altre lloc i adpatar-t'hi i tot aix, no té preu!

Per no perdre l'any si te quedes a barcelona i no fas res a la uoc.. lo que pots fer és mirar de treure't un títol d'anglès. Posar-t'hi ben en serio i anar per l'advance o axi. Tb pots treballar una mica per guanyar quatre perras i finançar-te part dels estudis. Aix ja tot depèn de la situació que tenguis a casa teva.

Weno, espero haver-te donat idees i haver estat d'ajuda. Si me vols agregar al feisbuk per parlar-ne.. Me dic Francesc Artigues.

Ale, un petó!

ISDIN Si-Nails

ISDIN Si-Nails

Compartir
Videos, noticias, concursos y ¡muchas sorpresas!
facebook